Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Är det dammsugaren från JF? Den jag har undrat hela sommaren varför jag var så snål som inte köpte den direkt Kanske inte gjorde fel iaf då. Och när man väl dammsuger manuellt måste jag nog erkänna att det är fin terapi att sakta gå runt och se hur rent det blir. Man får helt enkelt dra ner tempot i den annars så stressade kroppen, det går inte att skynda då virvlar man bara runt skräpet.Men i ärlighetens namn har jag nog vid varje dammsugning tänkt att det måste bli en robot Vad är det förresten för magisk gräns på JF pumparna som gör att dom bara får gå i 8 timmar??? Vad skulle hända sedan som inte har hänt på 8 timmar? Maximal arbetstemperatur borde den nå ganska fort.Jag har "vid behov" kört min dygnet runt. Som vid uppstart och när det varit väldigt varmt och mycket bad.
Continuous operation.Lars
Jag har har fått vinterplåtar över om du är intreserad, bor själv i skåne.Strax utanför KristianstadDe har legat på en J o F 9,1m*4,5.
Citat från: karisma skrivet augusti 13, 2010, 08:15:18:18 Jag har har fått vinterplåtar över om du är intreserad, bor själv i skåne.Strax utanför KristianstadDe har legat på en J o F 9,1m*4,5. Jag är definitivt intresserad! Hur fraktar man dem? Kan man lägga dem på takräcket utan att bilen lyfter av vinddraget?