Hej!
Tack Rickard för att du har publicerat mina inlägg och för dina råd och tips. Som du önskade så skriver jag nu för att säga att det mesta har löst sig.
Interpools kontaktade mig förra veckan och vi fick åka till butiken i torsdags och byta grejer. Vi kopplade ur pump och filter och tog med oss, och fick det filter och den pump vi skulle ha. Vi glömde håven men det är ju en bagatell i sammanhanget

. Har man ett tak så behöver man väl dessutom ingen håv! Anders var inte på plats i butiken men hans kollegor gav ett trevligt bemötande.
Dock passade ju inte de gamla kopplingarna och vi har inte fått med några nya, så det får vi införskaffa nu till veckan så att vi kan börja bada igen. I och med att vi har fått våra grejer så har vi givetvis betalt vår värmeväxlare och ska koppla in den med. Vi längtar efter att få bada igen!
Är det någon som vet på ett ungefär vad det kostar att hålla kring 28-30 grader i poolen i september? Vi har nu 21,5 utan uppvärmning och poolen är 3,7x7x1,5.
Tack för ett bra forum! Hoppas det blir fint väder så att alla får fortsätta att bada ett bra tag till!