Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Är det 600 dollar ni ger för roboten + avgifter?
Hon skulle ha skrivit 17 men det blev 1. Tycker dessutom att posten i Sverige har skött det här dåligt. Jag menar, hur svårt är det att kolla upp om jag bor på nr 1 eller nr 17? Jag tror bara att jag har haft extrem otur eftersom ni andra som köpt av henne har det fungerat bra för.Att hon gav mig pengarna tillbaka istället för att skicka en ny var hennes beslut. Hon ville inte skicka en ny innan hon hade fått den andra tillbaka vilket skulle ta ytterligare ett par veckor.
Henry:: Nitron tar 3h.Nu när vattentempen ligger på 30+ så klarar Nitron även trappen.....Vet inte om det är en tillfällighet men eftersom jag varit ute dom senaste 2 körningarna så går det inte att undvika att notera när den är uppe på näst översta steget och sprutar vatten som en val Då det sägs att den INTE klättrar över huvud taget om vattnet är under 15C så kanske det finns ett samband med att tassarna blir mjukare så att den greppar bättre o bättre ju varmare det blir.