Klicka för pris Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: komplett pool  (läst 3823 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad sigge

komplett pool
« skrivet: mars 23, 2010, 09:30:41:41 »
Säljer min pool är en rubinpool rund 5m 1,50 djup skicket är ok en buckla på plåten nere vid botten som säkert går att rikta när den är nedmonterad själva poolen skänker jag bort mot nedmontering även trädäcket runt kan följa med om intresse finns. kringutrustningen vill jag kanske ha nån krona för. sandfilter, rostfri värmeväxl är kopplad mot 40 kwh vedpanna, rostfri stege div rengöringsutrustning.  Poolen finns i västmanland.

Poolgiganten

Utloggad Ho!meen

SV: komplett pool
« Svar #1 skrivet: maj 24, 2010, 19:45:45:45 »
Hej, fick just se din annons, undrar om jag kan få stjäla din tråd med att fråga hur det har fungerat att värma poolen med ved, hur mycket har du fått elda för att hålla poolen i önskad temperatur?

mvh Holmén

Utloggad sigge

SV: komplett pool
« Svar #2 skrivet: juni 07, 2010, 23:10:15:15 »
Det har funkat jättebra att värma den med ved har väl haft runt 28-32 grader i den har väl eldat upp 2-3 kubik ved men då har jag inte värmt den när vädret varit för dåligt.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag