Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Så min fråga är vad man skall tänka på om man köper detta och om ni som har det tycker att det är värt att investera i, hur fäster man detta runt poolen och om det är lätt hanterligt att ta bort alternativt lägga på. jag antar att man bara använder bubbelplasten sen och tar bort poolöverdraget jag har idag.Vore tacksam för svarMvh Thomas
Hej!Jag vet att detta ämne har diskuterats i tidigare trådar men hoppas kunna få nya åsikter om detta:Jag har idag poolöverdarg tät med dränerings ficka fram innan trappan, men har blivit intresserad av att lägga bubbelplast som sägs bevara och skapa värmen betydligt bättre än vad jag har idag.Så min fråga är vad man skall tänka på om man köper detta och om ni som har det tycker att det är värt att investera i, hur fäster man detta runt poolen och om det är lätt hanterligt att ta bort allternativt lägga på. jag antar att man bara använder bubbelplasten sen och tar bort poolöverdraget jag har idag.Vore tacksam för svarMvh Thomas