Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hejsan,om jag skulle köpa en ny poolrobot skulle jag ta en modell som städar både botten och väggar, gärna en som tar ovan vattenlinjen oxå. Minimalt med jobb är ju att eftersträva och då medans roboten städar hela poolen kan man själv sitta med en gt o lapa sol /Danne
HejJag köpte en Barracuda G4 med 10 slangstumpar och lövkorg som skulle monteras samman var gång man skulle dammsuga. Den hamnade på blocket efter halva sommaren. Köpte istället en Dolphin Easykleen med egen filterpåse från Poolstore 9500:- kostar den. Jag är supernöjd med den. Den går en liten bit upp på väggen ca 30-40 cm. Mycket lätt att använda tar ca 2 min att plocka fram.
Citat från: DaJo skrivet mars 09, 2010, 08:09:13:13 Hejsan,om jag skulle köpa en ny poolrobot skulle jag ta en modell som städar både botten och väggar, gärna en som tar ovan vattenlinjen oxå. Minimalt med jobb är ju att eftersträva och då medans roboten städar hela poolen kan man själv sitta med en gt o lapa sol /Danne Har för egen del aldrig sett behov av väggstädning utan sitter med Skånemotsvarighet till en "GT" och lapar sol medan min "snik-dammsugarvariant Lil Shark" gör hela städjobbet u.a. - mer minimalt än så blir det inte... http://www.poolforum.se/forum/index.php?topic=4196.msg31788#msg31788Mvh. "Poolbadaren"