Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
De övriga som nämdes tidigare i tråden har jag också bara hört gott om, många av de stora tillverkarna har samma spapack (el central & styrning & pumpar) oftast balboa även gecko är bra, så de som skiljer är själva formerna & lite andra små lösningar. / Jonas
Har själv ett Sundance spa (Capri 880). Deras styrning, filter och pump m.m har de utvecklat själva och det kanske säger lite om storleken på märket. Sedan cirkulerat min cirkpump vattnet ca 180 ggr /dygn!! Har aldrig haft några som helst problem med vattnet faktiskt och då duschar jag aldrig innan, vi har spillt i öl och glömt lägga i kemikalier.Mvh,John
Som sagt, du kommer att få höra många påståenden, vissa sanna, andra lite dunkla och en hel del rena lögner (eller i bästa fall missuppfattningar). Tro inte på allt du hör och tänk efter själv om det någon påstår verkar vettigt eller sant...
Citat från: Ziggy skrivet januari 25, 2010, 17:49:34:34 Som sagt, du kommer att få höra många påståenden, vissa sanna, andra lite dunkla och en hel del rena lögner (eller i bästa fall missuppfattningar). Tro inte på allt du hör och tänk efter själv om det någon påstår verkar vettigt eller sant...Håller med ovanstående. Jag var nära att köpa billigare märke då jag trodde att "allt är ändå samma". Bättre att ta sig lite tid att kolla upp märket, samt jämföra den tekniska faktan som ändå är obestridlig. 24-timmars cirk pump eller inte? Kapacitet? Isolering? Filterstorlek?