Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Vilken rolig/bizzar bild med "mannen på stegen lutad mot pool på högkant". ... vad gör han där liksom.... Hur som helst, denna pool blir toppen,... detta var mitt andrahandsval. Blir spännande att följa ditt bygge!!Mvh,Jonas
Citat från: rsjowa skrivet september 04, 2009, 21:25:44:44 Vilken rolig/bizzar bild med "mannen på stegen lutad mot pool på högkant". ... vad gör han där liksom.... Hur som helst, denna pool blir toppen,... detta var mitt andrahandsval. Blir spännande att följa ditt bygge!!Mvh,JonasManen på stegen är chauffören från Tjeckien. Och han spänner loss spännbanden som håller poolen vid transporten.Vilken pool har du valt? och varför?
Jag började att fästa cellplasten med ett konstruktionslim för cellplast.HELT VÄRDE LÖST Det hade inte stelnat efter ett dygn och all skivorna under trappa lossnade i natt (KUL)-så lösningen blev bygg skum från bygg max (28 kr/st 12 st) fungerade skit bra några klickar bakom och efter en timme satt det som berg. då skummade jag fogarna.