VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Förb...... Jä... regnhel.....  (läst 6135 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad utopiazz

SV: Förb...... Jä... regnhel.....
« Svar #10 skrivet: juni 16, 2009, 08:31:07:07 »
Jag har iaf inte något problem med att det skulle bli vatten i något poolhål så det är ju ett plus (har inget hål för poolen). Däremot är det svårt att få något vettigt gjort på vårt trallbygge när slänter blir "såpade" av lera och vatten eller när man konstant har två decimeter lera under skorna.

Poolgiganten

Utloggad JimmyAndersson

SV: Förb...... Jä... regnhel.....
« Svar #11 skrivet: juni 16, 2009, 09:04:10:10 »
Jag har iaf inte något problem med att det skulle bli vatten i något poolhål så det är ju ett plus (har inget hål för poolen). Däremot är det svårt att få något vettigt gjort på vårt trallbygge när slänter blir "såpade" av lera och vatten eller när man konstant har två decimeter lera under skorna.

Haha! Vet vad du menar! Se upp med leran, vår lera var elak så det var ett hälsike att få den ren!
Grannen som byggde altan förra året fick börja med att slipa den för leran gick bara inte bort!!!

Utloggad utopiazz

SV: Förb...... Jä... regnhel.....
« Svar #12 skrivet: juni 16, 2009, 10:59:26:26 »
Jag kommer nog inte ha något problem med lera på trallen eftersom den kommer hamna under trallen. DEt finns dock en plan utifall det skulle vara skitigt när det ska skruvas trall. Jag har ett antal krokiga plyfaskivor som jag kan offra

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag