Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Vilken ÅF köpte du från?Har du belysning i poolen, har du i så fall kollat hur den blir med guldfolie?
hallå köpte idag ett från tingslunda.hoppas det är bra, för det var ett riktigt bra pris. 88 kr kvadraten köpte deras blå/guld 500
Citat från: fredda skrivet juni 11, 2009, 15:10:51:51 hallå köpte idag ett från tingslunda.hoppas det är bra, för det var ett riktigt bra pris. 88 kr kvadraten köpte deras blå/guld 500 Jag vill inte vara negativ på något sätt men jag tycker att det där låter rätt dyrt, jag köpte själv en 400 micronare förra året och tror inte att jag gav mer än 35 spänn kvadraten.Kolla med www.transmekano.se dom brukar ha bra priser på folie.
Citat från: Neo skrivet juni 26, 2009, 14:49:53:53 Citat från: fredda skrivet juni 11, 2009, 15:10:51:51 hallå köpte idag ett från tingslunda.hoppas det är bra, för det var ett riktigt bra pris. 88 kr kvadraten köpte deras blå/guld 500 Jag vill inte vara negativ på något sätt men jag tycker att det där låter rätt dyrt, jag köpte själv en 400 micronare förra året och tror inte att jag gav mer än 35 spänn kvadraten.Kolla med www.transmekano.se dom brukar ha bra priser på folie.Det brukar dyka upp en del oseriösa nasare på Ebay och i vissa mindre svenska butiker där man säljer svagt färgad bubbelplast för typ 30-40kr (värde 35öre per m2) m2 och påstår att det är solfolie.generellt så verkar marknadspriset för riktig solfolie idag ligga på ung 100-120kr / m2 för 400mikron i europa.Sedan så tror jag ändå att det finns smått grymma marginaler på denna jätte plastpåse men vi har ju en marknadsekonomi.