Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Jag ville heller inte hålla på med massa slangar och klydd. Problemet var att jag tycker dessa robotar är så sabla dyra.
Citat från: Trulspool skrivet maj 25, 2009, 21:41:12:12 Jag ville heller inte hålla på med massa slangar och klydd. Problemet var att jag tycker dessa robotar är så sabla dyra.Slang eller elkabel kan kvitta = lika lite "klydd" vilket som kan jag tycka.... Kör med en bottenrobot för runt 2.500:- som klarar min 8*4 pool lika klockrent - har en separat dammsugaranslutning på långsidan men går alldeles utmärkt att plugga in via skimmern.Ingen påstömning eller annat då allt går in till filtret och backspolningarna är försumbara - kan rekommenderas! http://www.poolforum.se/forum/index.php?topic=1692.msg22388#msg22388 Mvh. "Poolbadaren"
så du kan rekommendera den?själv tycker jag inte att det är så jobbigt att dammsuga för hand, men för dom pengarna kan jag tänka mig en robot. du tycker att den gör rent bra? skaplig kvalitet? repar inte? hur lång tid tar det?Mvh Pea