VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: rund pool från poolkungen  (läst 3902 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad blomsterfröken

rund pool från poolkungen
« skrivet: mars 18, 2009, 08:39:52:52 »
Hej!
Jag funderar på att köpa en rund pool från poolkungen. 1.50 djup och 4.20 diameter. Vi ska gräva ner den ca 50 cm. Vad skulle själva grävarbetet och material för detta tänkas kosta? Är det någon som har köpt poolpaket från poolkungen? Det verkar vara bra kvalitet - stämmer det? Värmepump ingår. Är den bra? Vad kostar uppvärmningen ( ca )?? Tycker ni att man ska köpa en tjockare liner 0.8 mm?
Mycket frågor blev det...
Tacksam för svar!

Poolgiganten

Utloggad Stefan 1

  • Byggare
  • Expert
  • *****
  • Stad/land: Hässleberga Lunds kommun
  • Antal inlägg: 336
  • Total likes: 1
  • Kön: Man
  • Poolkungen 4x8 romersk trappa
    • Visa profil
SV: rund pool från poolkungen
« Svar #1 skrivet: mars 18, 2009, 18:03:47:47 »
Hej,
Poolkungen har jag bara gott att säga om  O0 .
Den pool du tänker på har jag inte mycket erfarenhet av, har själv en 4x8 m recypool med romersk trappa.
Lycka till.
Mvh Stefan

Utloggad Lena Översjö

SV: rund pool från poolkungen
« Svar #2 skrivet: mars 19, 2009, 11:57:26:26 »
Hej
Jag ser att du efterfrågar en rund pool i storlek 1.50 x 4.20 m. Jag har en pool i ungefär den storleken 1.50 x 4 m , som jag köpte av Netto Pool i höstas. Då jag nu skall sälja mitt hus och poolen var avpassad för den trädgården så säljer jag den nu för ett reducerat pris. Vill också berätta att jag redan har en pool från Netto Pool ( också rund men lite större) som jag är 110% nöjd med. Den pool jag nu säljer är inte uppackad och har samtliga garantier som du som köpare direkt från producent har.
Stomme 35 år
Liner       6 år
Pump      3 år
Sandfilter 3år
Poolen är producerad i Tyskland. Netto Pool har också en suverän support om du har tänkt att bygga själv, de är både oerhört kunniga och tillmötesgående. Själv behövde jag en del hjälp och fick det både snabbt och kompetent. Jag vet att de har mer praktisk hjälp att ge också.
Poolen har i.ö. rostfria detaljer och belysning och mitt pris är 27 000:- och innehåller då det mesta av vad du behöver. Vill du ha en värmepump med så har jag det också. Mitt tel nr om du är intresserad är 0735 252760.
PS Jag har bilder att skicka på min andra Netto Pool om du är intresserad av att titta på en som finns på plats.
hälsningar
Lena med familj  <sol>

Utloggad blomsterfröken

SV: rund pool från poolkungen
« Svar #3 skrivet: mars 19, 2009, 21:19:43:43 »
Hej!
Tack för erbjudandet! Tyvärr måste vi nog vänta till nästa vår med poolen ( behöver spara lite mer pengar först...) Men lite bilder vore ju kul - så man har nåt att drömma om!!!
Har ni grävt ner poolen helt eller delvis? Hur mycket kan det kosta om man gräver ner poolen 50 cm ( om man gör allt arbete själv )
Ha det bra!
Åsa

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan