Hej! Jag har 1,35 ca över hela, poolen. Att killen slog i botten berodde nog på att han sprang 5-6m innan och tog sats sedan varför han ändrade sig från kanonkula till dyk det vet vi inte och han vet inte själv varför men han har fått sig en tankeställare att vara lite mer försiktig med "våtvaror"
Jag provar å lägger in lite mer bilder nu när man fått upp ångan.
Här har har det kommit in lite bättre doningar.
Götene Schakts Anders säkra hand gjorde ett kanonjobb.
Här har vi kommit ner till rätt djup jag fick hålla mätsticka o kontrollant.
Här har det gått åt en del grus 10m3, totalt tror jag det gick åt 22m3
Här har skellettet komit upp, gick fortare än jag trodde att montera.
Ja här har min bror till höger å min granne assisterat sågat ur för trappa mkt mtrlspill egentligen m. tanke på att varje skiva kostade då 750 kr borde funnits färdiga i detta format, dyr uttagsavgift
.
Trappa monterad.
En bild från aktern med pumphus för min jetstream.
Här är allt på plats utom det viktigaste, vi börja m pool 050426, detta är väl 050524 fram till detta datum hade vi haft kanonväder inte en droppe regn sedan slog det om å blev sv.kallt så linerläggning fick skjutas fram, Till början av juni.
050601 så var det äntligen dags, Kalle från Folkpool i Vara visar stor kunskap i montering av liner inte en skrynkla värt varenda krona 4500 för hans insats plus ett återbesök m support.
Ja här börjar det likna ngt. Våran dotter kunde inte vänta 11 grader brr.
Nästa bild är den som jag lagt i förra inlägget, enda större grodan son Johansson gjorde under byggtid kom här därför upprivet trallgolv dan efter som vi fyllt vattenivå så kommer ut på morgon vattnet sjunkt under utloppet vad f-n har hänt jo Johansson lyckades med att inte få in pem slang genom O-ring därav rann det ut snabbt som tusan, ingen rörmokarutb, men man har ju lärt sig ngt. nytt iallafall.
.
Här är iallafall dagen B som stora badpremiären gissa om det var en stor overklig känsla detta är nog det bästa jag gjort utöver min familj.
I år så har jag byggt ett skärmstkt utåt hade igentligen inte tänkt detta då vi gränsar till ett grönområde men vi hade lite sabotage i höstas å vintras så jag vågade inte ha det så längre. (avundsjuka antagligen
)
Tänkte avsluta m en kvällsbild håll till godo.
Långt till nästa vår känns det som.