Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Citat från: LOTTERÖD skrivet juli 15, 2008, 23:04:43:43 Citat från: spike skrivet juli 12, 2008, 10:27:00:00 Får se om jag lyckas knäppa en bild på badvakten, hon e så blyg. Min badvakt på vinterkurs 2007 i ett annat land ....... Var är din badvakt LOTTERÖD Okey!Här kommer bild på badvakten. Satte henne på ett annat jobb när det inte var några som badade. Här tvättar hon huset med amoniak
Citat från: spike skrivet juli 12, 2008, 10:27:00:00 Får se om jag lyckas knäppa en bild på badvakten, hon e så blyg. Min badvakt på vinterkurs 2007 i ett annat land ....... Var är din badvakt LOTTERÖD
Får se om jag lyckas knäppa en bild på badvakten, hon e så blyg.
Poolbadaren........Gillar du denna ev. "pooltäckning" om jag nu lyckas landa i Ekeby, tror att den kanske täcker hela Ekeby ? ........Se bild = Vilket hus ÄR det .....bekräfta, så jag slipper irra omkring samt slippa anlita....... ännu högre makter... LOTTERÖD
Citat från: LOTTERÖD skrivet juli 20, 2008, 06:57:37:37 Poolbadaren........Gillar du denna ev. "pooltäckning" om jag nu lyckas landa i Ekeby, tror att den kanske täcker hela Ekeby ? ........Se bild = Vilket hus ÄR det .....bekräfta, så jag slipper irra omkring samt slippa anlita....... ännu högre makter... LOTTERÖD Som du sagt..."Du e la go..." Jepp, snygg pooltäckning på sitt vis men att peka ut rätt hus på bilden blir inte enkelt - du är nämligen över "fel" samhälle.... (Bra för mig iofs. - känns tryggt ännu... ) - så du får nog irra omkring lite till och anlita ännu högre makter... Skulle du hitta rätt och landa något så när rätt kan vi kanske låna de 2 ballongbrännarna och nå samma pooltemp. som med ditt pooltak - men under bar himmel......
Aj, aj, NU börjar det brännas (känns inte bra... ) - hur hittade du mitt nya projekt? (men glöm pooltaket - du vet min inställning - "Alltid under bar himmel"... ) )Djupdel är rätt, även forsränningskanalen börjar ta sig och det röda pump- och teknikhuset är också klart....mycket grävande i värmen och allt för hand Tur du missade manngårdsbyggnaden med kringliggande bostäder så du fortfarande får "irra omkring" lite till...