Har fått svar från Intex att jag inte behöver oroa mig, så länge inte något ben sjunker ner i underlaget. Då kan trycket mot ett ben bli för stort. Nu hoppas vi på en varm härlig sommar med bad och lek utan en orolig mamma!

Det blir lite "fel" att säga att poolen lutar genom att mäta vattennivån vid respektive ben, det säger ju sig själv lite när ni får olika nivårer vi ben som står nära varandra , lutar poolen dvs marken då är det åt ett hål , sätter ni poolen direkt på gräs kommer inte varje ben oavsett hur i våg underlaget är att stå exakt lika högt ! underlaget är kanske i våg men kan ni inte säkerställa att varje ben i i våg med resten blir det olika höjder på varje ben, att säkertälla samma höjd på varje ben är otroligt svårt, tänkt belastningen i kg på den lilla ytan som benet har ? fattar inte varför Intex inte gör ordentliga stora fötter till stolparna?
Jag har grävt ned marktegel , en sten under varje ben men inte ens det kan garantera att benen kommer i samma höjd, även en sten rör sig beroende på underlaget på just den stenen .