Hej
Har nu hittat detta underbara Forum där man får svar på allt, synd bara att jag inte hittade det i höstas när beslut om poolbygge togs (eller kanske tur det).
Vi skulle beställa resa till Thailand men då kom barnen, mamma istället för att åka till Thailand kan vi inte bygga en pool

? Jag sög väl på karamellen ett tag, började leta och slog slag i saken, det blev en Octavia 4,1x8,1 från Folkpool som skulle pryda trädgården hädanefter.
Oktober 2007 startade bygget, jag har flera gånger sedan dess undrat om inte Thailand hade varit bättre med tanke på allt strul som blev.......Men nu när det i stort sett är klart, premiärbad är gjort och nu ångrar vargen jag eller barnen oss inte..
Förutom Grävmaskiner som förstör poolen, liners som går sönder vid första påfyllningen, hantverkare som aldrig dyker upp....Vad är det värsta som kan hända nu när allt är klart, någon som har tips om det.
Tänkte lägga upp lite bilder på bygget och varna andra för vad som kan hända när grävmaskiner kommer för nära t ex. men det får bli senare i veckan.