Pool Spa billigt Mer info! Pooler av hg kvalit, korta leveranstider! Kvalitet! Prisvrda pooler!
ppnar din e-postklient
Poolsidan Hssleholm

Frfattare mne: christians poolbygge  (lst 12436 gnger)

0 medlemmar och 1 gst tittar p detta mne.

Utloggad christian

christians poolbygge
« skrivet: september 16, 2007, 19:07:30:30 »
Hej,

Ville brja med att tacka alla p forumet - jag har lrt mig otroligt mycket av att lsa era inlgg svl p mina egna frgor som p andras. Ni har verkligen hjlpt oss att komma framt i beslutsprocessen. I utbyte ngra bilder p det begynnande projektet.

christian

ps hoppas det fungerar med bilderna ds

Utloggad Sylva

SV: christians poolbygge
« Svar #1 skrivet: september 20, 2007, 18:18:01:01 »
Hej Christian!
Jaaaaaaaaaa! Visst r det spnnande. Jag kommer att flja ditt pool-bygge, tror vi har kommit ungefr lika lngt. Det r verkligen kanonbra med det hr forumet, med alla tips och rd.
Jttebra fr oss nybrjare.
Hlsningar
//Sylva

Utloggad Sylva

« Svar #2 skrivet: oktober 03, 2007, 10:41:59:59 »
Hej Christian!
Hur gr det med poolen?
Vi har premirbadat, ja det var bara 12 grader, men vad sjutton: Det var s hftigt. Nu byggs nya frrdet dr vi ska ha pumphuset, och sen r det mycket markarbeten kvar.
Jag tycker det r svrt med bilderna, har tagit massor men det r svrt att lgga in, kanske kan f hjlp av mina sner nr de kommer hem.
Hlsningar Sylva

Utloggad christian

« Svar #3 skrivet: oktober 06, 2007, 19:46:04:04 »
Hej Alla, hej Sylva,

Vi r lngt efter er, bada kan vi bara drmma om, men hr kommer i alla fall lite fler bilder

christian

ps jag hade tur o hittade ett avlopp p tomten som lg bredvid det planerade maskinrummet och 30 cm under poolbottnen s jag kunde skippa drneringsbrunn o drneringspump ds

Utloggad christian

« Svar #4 skrivet: oktober 06, 2007, 19:48:42:42 »
 fick inte m alla bilder/ c

Utloggad christian

« Svar #5 skrivet: oktober 06, 2007, 19:51:00:00 »
ngra till/ c

Utloggad Sylva

« Svar #6 skrivet: oktober 08, 2007, 22:09:10:10 »
Hftigt Christian!
Knner precis igen hur det var hos oss. Du...... nu vntar vi in vren, eller hur?? ;)
//Sylva

Utloggad christian

« Svar #7 skrivet: oktober 11, 2007, 20:42:47:47 »
Hej Sylva,

Ville frska f linern p plats o vattenfylla innan vintern - r rdd fr att tjlen frstr invgningen o bottnen annars. Nuvarande tidplan r att isolera till helgen o sedan vnta p frsta bsta dag fr att stta linern. Men jag r vl allt fr mycket tidsoptimist i vanlig ordning.

Sg att ni hade primirdoppat - kul  :), fast det lt ngt kallt ???

christian

Utloggad christian

« Svar #8 skrivet: november 26, 2007, 21:06:29:29 »
Hej alla,

Har inte hunnit med att varken kolla av forumet eller lgga ut fler bilder p sistone eftersom jag varit upptagen med att frska att ro projektet i hamn innan tjlen, snn o vintern. Pust - hann precis. Hr kommer lite fler bilder.

Hll till godo nskar,

christian

Utloggad christian

« Svar #9 skrivet: november 26, 2007, 21:12:53:53 »
Efter isolering med cellplast frn Dorocell DC 200, 40 x 1000 x 2000 mm lade jag 3mm:s tunna plastskivor frn swimmingpool.nu (j-a bra firma att ha att gra med) fr att ta bort skarvarna frn cellplasten (lmnade 3mm mellanrum mellan plastskivorna eftersom de kommer att expandera nr poolen vrms). P detta lade jag filtmattan.

Svenska kvalitetspooler som h�ller vad de lovar! 50 år av innovation och norrländsk kvalitet!

Annons fr Pooltorget
Annons frn Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service p hg niv!
Ring 070-6798263!
Full Inverter!
Pooler, spa bad!
Pooler, spa bad och mycket mer!

* Online nu!