Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
vaddå smakar det så kostar det...
Låter intressant Mikkola! Är det någon som har köpt Ideal Cover från utlandet? Jag antar att det går att hitta billigare någonstans?
Citat från: tobbe skrivet augusti 21, 2007, 16:38:19:19 Låter intressant Mikkola! Är det någon som har köpt Ideal Cover från utlandet? Jag antar att det går att hitta billigare någonstans?Håller precis på att montera ett IdealCover tak och är efter skenor och två ihopmonterade sektioner (av 4) väldigt positivt överraskad över kvaliteten och passformen. Det är lite Ikea i kubik men förbaskat roligt Vi köpte via pool-zentrum.de och förutom en del frågetecken kring transportkostnader och logistik har det fungerat bra. Ikväll blir det de återstående sektionerna
Hej, jodå gick strålande men tången håll inte så efter ditt råd hade jag en i reserv. Tempen går långsamt upp men det är ju lite mindre med sol. Hade elektikerkompis här idag och kopplade in belysningen så nu sitter vi och väntar på att det ska mörkna så vi ser resultatet Postar bilder i tråden snart...