Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Virket ikke så veldig mye rimeligere enn de norske, og når man legger til toll og avgifter blir det fort enda dyrere.Etter litt dialog med butikken jeg nevnte valgte jeg faktisk å gå for denne: https://ph-redox-pool.com/gb/zodiac/102-orp-probes--for-chlor-perfect--v2.htmlDette var visstnok riktig type for pod kit, selv om det står at den er for Chlor Perfect og ikke Chlor Expert. Med tanke på holdbarheten på disse delene tenker jeg det være verdt å teste tredjepartsvarer som er 70% billigere enn originalen…
Om du fortfarande har hala väggar är det en bra idé med mekanisk rengöring. Jag gissar att du har en borste du kan sätta på samma pinne som du har till håven. Skrubba väggarna med den. Eller du kanske har en robot som klättrar på väggen, den fungerar också bra.
Det är inget problem, OFA är en säkerhetsfunktion.Din klordoserare tycker helt enkelt att den få jobba för mycket och larmar helt enkelt. Du har något skräp eller så i som konsumerar ditt klor och systemet doserar lite till och lite till, men det räcker inte. Du kanske fått för lågt bör-värde nu. Boosta ett par gånger så bör det bli bra.