Nej, det hjälpte ej. Jag har haft en tekniker ifrån leverantören ute och tittat och han sa att det fanns en möjlighet att den är för stor. Men först skulle jag prova att spänna upp linern mer. Jag hade provat med det som stod i instruktionen (15cm) men följa instruktionen kunde man tydligen inte göra. Han tyckte att jag skulle prova med 25 cm överlapp, jag tömde ut vattnet ca 6m3 och la ett överlapp på 27 cm... ...fortfarande problem. Pratade med leverantören igen och då sa de att de kan försöka men då får jag betala om de lyckas... fast just nu hade de inte tid och sa prova igen men gör mer överlapp. Tömde ut vattnet igen ca 8m3. La nu ett överlapp på ca 33cm och kände att det kommer inte heller bli bra. Ut med vattnet igen. La ett överlapp på 40cm och har nu fått ca 3/4 att bli slät. Jag känner att jag börjar lessna nu. Började sätta dit listerna som håller i linern. I instruktionen står det att dessa ska överlappa varandra med ca 178mm. Jag la dem 150mm och då räckte de inte till, så nu ligger de ca 50mm överlappade.
Jag är så j vla trött på den här poolen och hoppas de ger mig en väldigt bra hjälp och ersättning för detta annars kommer det att bli skriverier om detta företag.