Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Det får mig tala för dig, tycker inte alls det funkar så. Med undantag för när någon börjar raljera som du gjorde.I denna tråd var det en nykomling som bad om råd men två svar snudd på oförskämda med, som jag tolkade, ditt ”ha ha”.Om folk kunde raljera mindre om vad andra väljer att lägga sina pengar på skulle däremot det bli en trevligare ton i världen.Jag lägger ingen som helst värdering i om du väljer göra detta manuellt eller inte, köper en segelbåt eller en sportbil. Är det vad du vill ska du göra det. Men attityden att en segelbåt skulle vara sämre än en med motor, den funkar ju fast det inte blåser, har jag problem med.Vi gör våra val av olika anledningar men sluta tvinga fram försvar av valen.
Tack alla, vilken tillgång era erfarenheter och er kompetens är! Jag har fortfarande tid på mig, och som det ser ut nu så blir det Hayward då den känns som den modernaste lösningen. Min bror har dock en MiniMaster så där har jag ju support... Stay tuned