Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Delarna på bilden hör inte ihop o är inte tänkta att användas tillsammans även om du lägger en planpackning kommer det inte att bli bra/tät
På mina sådana (liknande) kopplingar sitter det en o-ring i ett spår, men du har ju inget spår för någon sådan.Kanske en planpackning av gummi som ramlat bort någonstans i hanteringen?
Byt poolfirma , hur i helvete skall det bli tätt Var sitter den mottagande delen ? följde den med värmare eller pumpen
Ok , varför vill du just förminska röret på den sträckan ? I min poolvärld då använder jag reduktioner som limmas .https://rubinpool.se/produkt/reducering-50mm-32mm/
Aj, ledsen jag glömde det.En uppdatering bara, slog på pumpen igår kväll och tempen låg på 20,5. Lät pumpen gå hela natten och imorse innan jobbet var det 22 i poolen.När jag kom hem vid 17 var pumpen avslagen och det var 28 grader i vattnet, har pumpen i västläge så solen gassar hela dagen.Tror jag kommer kör bara dagtid och låta cirkulations pumpen styra 8-22, det räcker nog för 18 m2.Det hela känns lovande.