VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Trasig lampa och sockel  (läst 654 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad PaiMei

Trasig lampa och sockel
« skrivet: maj 22, 2021, 18:51:53:53 »
Hej!
Min poollampa har gått sönder o även sockeln (eller vad den nu kallas) som lampan sitter i. Frågade min poolleverantör men denna sockel finns inte längre.. Köpte poolen för 2 år sedan så det borde ju gå att hitta? Lampan är en vanlig 300W. Var hos en annan butik som sa att jag kunde hitta denna sockel på nätet men jag hittar inte. Den ska tydligen heta Astral Lumiplus. Någon som kan hjälpa mig?
« Senast ändrad: maj 22, 2021, 18:56:29:29 av PaiMei »

Poolgiganten

Utloggad TommyC

SV: Trasig lampa och sockel
« Svar #1 skrivet: maj 23, 2021, 12:32:49:49 »
Klicka på Downloads och pdf-filen här: https://www.astralpool.com/en/products/swimming-pool/lighting/standard-halogen-lighting-2/light-guts-2/global-underwater-light-1/ den har vissa likheter med din. Leta annars runt bland alla lampsocklarna där så kanske du hittar rätt. Astral är en stor leverantör av poolkomponenter så det borde inte vara omöjligt att hitta reservdelar. Om det verkligen är sant att dom inte kan tillhandahålla reservdelar efter två år så rekommenderar jag att du köper Hayward nästa gång.
Platsbyggd plastpool 31 kubikmeter med inbyggd trappa och botten i tre olika nivåer. 720 W cirkulationspump. G&J 9,2 kW värmepump ställd på 31 grader. Lågt pooltak Atlanta med skjutlucka och uppfällbar gavel. Klorerar med veckoklorpuckar.

Utloggad PaiMei

SV: Trasig lampa och sockel
« Svar #2 skrivet: maj 25, 2021, 12:55:59:59 »
Tack för svar Tommy😊

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag