Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hej, nån som köpt dessa pooltak och kan uttala sig om byggkvaliteten. Dom har ju hyffsat bra priser. Jag har spanat in pooltaket Nivokit.Mvh
Jag skulle varje dag i veckan välja en annan leverantör än Poolteam nu är de konkursade så det är inget problem.Jag har ett pooltak från Poolteam kvaliten är helt ok men deras support och kundbemötande var lite sisådär. För att spara pengar när man skickade pooltaken så lades extraskenorna löst på taken utan egna kollinummer. När sedan vissa skenor saknades var bemötandet inte i världsklass. Vi får väl hoppas att man jobbat på kundbemötandet i det nya bolaget.Jag har kommenterat faktumet att bolaget gått i konkurs och återuppstått och fick efter detta mail och pm som ansåg att jag ägnade mig åt personangrepp, inte riktigt det bemötandet man kanske kan förvänta sig.Summerat kvaliten helt ok, etiken och bemötandet i tidigare verksamhet där finns det utrymme för förbättring och vi får hoppas att man förbättrat desa punkter i detta nya bolag.