Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Mitt råd är våga!Som Rickard säger så är det inte svårt om man är normalt händig. Jag har gjort allt utom grävt hålet till vår pool själv. Jag är skolad datanörd, en kontorsnisse men tycker att det är kul att bygga. Gjorde Pool, trädäck, skärmtak, staket och plank. Tog visserligen några månaders kvällar och helger, man vad vi ska njuta i sommar...Finns massor med råd att få hos byggfirmor, nätforum etc. Våga fråga!Grävning och bortkörning av schaktmassor för ett poolhål 5,5X10X1,6m ,offerter på 20-38 tusen fick jag.Grus och stenmjöl framkört, 10 loppor.Vår pool är 4,5X7,6X1,2m och vi har som mest provat 2 vuxna och 5 barn utan problem./Ulf
har du ingen du känner, som kan gräva "lite billigare"? vårt gick på 1500:- totalt. Stor grävare som grävde upp, planade o fyllde på. sedan plattade han det med skopan.Jobbet tog 4 timmar ink en kaffepaus totalt jobbade han på 9x5 meters yta.kanske extremt billigt??