Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Är det gecko in-clear salt brominator du beställt?
Dom kör alltid med det....Ett högt pris i katalogen,sen kampanj på det,sen "kompispris" 8ch sen lite mer rabatt.Så folk tror dom fått 40-50%rabatt. 😂🤣😂Fast värre är ju att folk går på det Såg på fejjan att salt ska förbjudas i Canada,där näms bla geckos system.
För att det är farligt.Googla på det får du se.
Ledsen nu. Säljaren lovade ”slutet av augusti”. I ordererkännandet stod 15 september. Mailade säljaren som svarade ”det kommer i slutet av augusti. I slutet av augusti ringde jag SBI som inte alls förstod. 15 september stod det och då var det 15 september. I helgen mailade jag igen och frågade efter det utlovade leverans-sms som jag inte fått. I mailet jag fick idag vill de nu leverera 10 oktober. WTF?!?När jag blev lite upprörd svarade säljaren att han beklagar och att han kan kompensera för tiden. Till saken hör att frugan fyller år snart och skulle få bada på sin födelsedag ...Vad kan man rimligen kräva? 20% och nöja sig med 10? Jag är annars frestad att boka av hela skiten bara för att jag är förbannad på att de sköter sånt här så jäkla illa. Det kan ju knappast ha uppstått en månads försening plötsligt - var fn är kundvården? Dessutom fick jag erbjudan om ett lagat Viskan Bokö förra veckan men tackade nej för att jag ju skulle få mitt Vancouver nu. Blä.