Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Tack för era svar.Just nu lutar det år någon pool från J&F. Kanske blir det en rund 3.6m med 1.32m djup. Det blir mest en pool för barnen att leka lite i och en själv att svalka sig i. Eftersom vi har så pass begränsat med plats tror jag aldrig det kommer bli aktuellt med någon "riktigt" pool.Har ett uterum som skall rivas först. Sen kommer vi måtta ut ordentligt vad som får plats.Jag var från början ganska insnöad i just en thermopool men priset rinner iväg ganska snabbt. Ska jag lägga de pengarna skulle jag vilja ha plats till en lite större pool och plats för mer trädäck så man kan få ett fint poolområde.
Hej,Min åsikt är tvärtom. Jag köper inte riktigt resonemanget att vela med att köpa billigt första gången för att betala mer andra gången. Det kostar ju ännu mer att köpa två gånger.Nu menar jag inte att föreslagna alternativ på något sätt är dåliga, det vet jag inte. Det finns iallafall många på forumet som har pool från J&F, de verkar nöjda och det är bra.Jag var helt insnöad på storpool när jag gick i köpartankar och dreglade på forumet. När jag väl slog till blev det thermopool, och ångrar mig inte en sekund. Storpool är säkert bra det också. Men devisen "man får vad man betalar för" blev tillslut det som avgjorde. Oftast stämmer den devisen men inte alltid. Jag har lärt mig med åren att det brukar bli dyrare att köpa billigt, så att säga
Det blir snyggt när man bygger in en ovanmarkspool så att man slipper se utsidan. När man bara ser vattenytan så ser de flesta pooler ganska lika ut.