CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Sarg runt trappa.  (läst 2294 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Doris

Sarg runt trappa.
« skrivet: maj 15, 2007, 22:20:45:45 »
Hejsan... :-\
Jag skulle vilja få lite råd och gärna om där finns något foto på en konstruktion hur man har fått ihop sargen runt trappan som är monterad på kortsidan på en Octavia 6,6 - 3,6. Har försökt att få passform på sargen på alla sätt och vis men får inte ihop det.
Doris

Poolgiganten

Utloggad Ello

  • Stolt byggare
  • Expert
  • *****
  • Stad/land: Everöd
  • Antal inlägg: 176
  • Total likes: 1
  • Kön: Man
  • Mitt poolbygge
    • Visa profil
SV: Sarg runt trappa.
« Svar #1 skrivet: maj 16, 2007, 08:04:14:14 »
Du skriver inte vad för slags sarg du har. Är det en stensarg eller är den av trä.
Jag förmodar att du måste såga den i ändarna under alla förhållanden.
Tala om vad du har för mått så skall jag tala om hur du skall såga. Och då särskilt dom korta måtten på kortsidorna.
Ello O0
Annars har du en bild här.
Det verkar inte som dom har gerat (sågat i vinkel) utan har bara lagt den mot varandra.
En linerpool inbyggd I trädecket med rillade bruna trallbrädor som sarg.
Uppvärmning med 17 m2 solpaneler som drivs av pumpen till reningsverket och ger 30 grader I poolen.Bilder på bygget finns här https://www-lagring.telia.se/Shares/Home.aspx?ShareID=b25c99f4-d150-4b0c-8688-80386bf88fc7&IsMedia=True

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag