VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Hjälp! Gecko in therm värmare  (läst 1323 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Kim.ahlstrand1@gmail.com

Hjälp! Gecko in therm värmare
« skrivet: oktober 09, 2019, 10:55:51:51 »
Hej, köpte ett spabad där värmaren var trasig, den löste ut jordfelsbrytaren. Beställde en ny geck intherm 3,8kw värmare och monterat dit den, men får ingen temperatur avläsning av vattnet, därför startar heller ej värmaren. Någon som har en likadan värmare som haft problem, eller bytt den? Kan ju vara så illa att den nya värmaren har en trasig temperatur givare, men känns långsökt.. Och så klart var man dum och beställde den via ebay så supporten kan jag väl glömma.. Alltså gecko xm1 styrsystem, k600 display och gecko intherm 3,8kw värmare. Kanske gör jag något fel, så temperatur inte kan avläsas, inga felkod er syns på xm1 eller på displayen. Enda som syns är temperatur - - - och att automatic freeze peotection symbolen lyser.. Och den läser väl av den temperaturen ifrån displayen vad jag läst mig till.. All slags hjälp är hjärtligt välkommen!!

Poolgiganten

Henke00

  • Gäst
Henke00
SV: Hjälp! Gecko in therm värmare
« Svar #1 skrivet: maj 10, 2021, 21:47:59:59 »
Hej, jag har fått precis samma fel på mitt spabad och undrar om du kom fram till någon lösning?

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan