Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Har en Romantrapp (Glasfiber)3år gammal monterad i min pool, ser att den fått fyra bubblor stora som 50öringar till kronstorlek. Finns det något att göra?Har kontaktat ÅF, men dom har bytt org. Nr.Så nån garanti finns inte.Men får se hur bubblorna utvecklar sig.Så här efteråt så fattar jag inte att jag satt in en glasfiber/plast detalj i en Thermopool.Skulle givetvis byggt men invändig trapp.Allt annat är i rostfritt.Man lär sig så länge msn lever😌
Inte mkt om man inte vill ge sig på ett rejält arbete, sök på forumet , efter 3 år SKALL man fan i mig inte få pest , reklamerar skiten , även om garantin har gått ut tycker jag du skall gå utan kostnad för en ny trapp... det är för jävla dåligt .... om du nu inte köpt nåt skit från öst ? Det enda du kan vara säker på är att det kommer mera .... mkt mera bubblor
Och om man köpt skit i öst så får man skylla sig själv och leva med det eller? Var går gränsen för öst numera? Finns det nån glasfiberarmerad polyestertrappa öht som INTE är tillverkad i en fd öst-stat?Det är fö väldigt svårt, typ omöjligt att se om den kommer att få pest om 3 år eller aldrig så man har inte mycket preventivt att ta till heller.
Vem har sagt att trappen är köpt från öst?Den är köpt från Norr, alltså Poolföretag från Norrbotten.Dom finns även i Sthlm - Upplands-Väsby.29500kr kostade trappen, kanske billigt skit för en”Nybörjare”Hur ska man veta att företaget är etablerat? Om 3årI framtiden??Bolagen säljs och köps, vilket har skett här.