Click Here! Pool Spa billigt Mer info! Pooler av hög kvalité, korta leveranstider! Kvalitet! Prisvärda pooler!
Öppnar din e-postklient
Poolsidan Hässleholm

Författare Ämne: Erfarenhet av Pool&mark i Linköping  (läst 173 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Tulle

Erfarenhet av Pool&mark i Linköping
« skrivet: maj 13, 2018, 13:50:49:49 »
Hej. Går i pooltankar och tittat lite på Pool&marks utbud. Tänkte bara höra om det finns någon som har erfarenhet av dem?

Tulle

Utloggad Per Eriksson

SV: Erfarenhet av Pool&mark i Linköping
« Svar #1 skrivet: maj 13, 2018, 23:42:17:17 »
Sådär, köpte lite smågrejer där ifjol och flera gånger jag var där så var affären stängd fastän det skulle va öppet enligt hemsida och skylt, gjorde väl inte mig nåt för jag passade ändå på när jag åkte förbi liksom men 1 gång kom det några o frågade om jag visste nåt för de försökte få tag på dom men de svarade inte i telefon eller på mail, då såg man också att det var några i butiken men de öppnade inte trots att det fanns kunder utanför.

Utloggad man99024

SV: Erfarenhet av Pool&mark i Linköping
« Svar #2 skrivet: maj 23, 2018, 09:31:33:33 »
Skulle köpa fiberpool och poolteknik hos Pool&Mark efter rekommendation av en kollega. Nu slutade det med att jag istället köpte och byggde en Tjällden pool..
Fick dock ett väldigt bra pris på all poolteknik, glassand, rör/kopplingar och pooltak från företaget i fråga så jag slog till på detta.

Har inget att klanka ned på, bra pris och samma produkter som på alla andra ställen. Hade svårt att få upp tempen i poolen och fick felmeddelanden EE01 på poolvärmepumpen (Brilix XPH140), har för mig att det var något om kylmedium.. Kontaktade företaget som sade att de i princip aldrig varit med om problemen men jag fick en ny värmepump nästa gång de hade leveranser i mitt område.

Ägaren är från Polen, möjligtvis att det kan vara lite svårt att kommunicera men hon som brukar hålla kontakt med kunderna är bättre på språket.

Har inget att klaga på, men jag har som sagt ingen erfarenhet av själva poolen..

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! 50 år av innovation och norrländsk kvalitet!

Pooler och SPA-bad med montering i toppkvalitet!
Logger 2020 datalogger
Annons för Pooltorget
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Ring 070-6798263!
Full Inverter!
Pooler, spa bad!
Pooler, spa bad och mycket mer!
Click Here! Pool Spa billigt Mer info! Pooler av hög kvalité, korta leveranstider! Kvalitet! Prisvärda pooler!
Öppnar din e-postklient
Poolsidan Hässleholm

Use CS Theme