Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Johanmarsta, vad är det som fryser sönder och vad beror det på? Dålig slangdragning så det bildas lågpunkter som inte är dräneringsbara? Handhavandefel så pumparna inte dränerats?Jag har ju ett bad nu jag renoverar och där är det helt klart handhavandefel då inga dräneringspluggar någonsin varit borttagna från pumphusen. En gavel har "poppat" och ska repareras, en har dom tidigare bytt hus på och en klarade sig.
Det förstår jag,du är ju bra på att haspla ur dig saker och anklaga mig för att inte veta något.Tänker allvarligt ge upp detta forum och du är den största anledningen till det.
Men om man nu ska vara så superseriös, varför ska man då svara via pm och inte i en tråd?
Av den enkla anledningen att så fort jag skriver något negativt om billiga bad blir jag påhoppad och ifrågasatt.Men jag ska lägga min tid på att bygga upp varumärket jag numera har agenturen för istället för att tjafsa här.