Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Johanmärsta, tack för dina svar. Jag förstår dig till fullo om hur du ser på detta då du jobbar inom området (är själv vvs-tekniker och har åsikter om material inom mitt yrke )Det som är mitt problem är att jag blev tokfast för Emotion när jag provsatt det på Bauhaus, bra djup, bra pris och 5 års garanti på stomme m.m. och Gecko som styrning, samt att jag tycker det är snyggt Blir nog ett i slutet av månaden Tack igen för dina åsikter och bilder!
Hej, mina erfarenheter, vi har haft ett Carmaque (Denform) i över fem år nu, det som har hänt är följande, nackkudden gick sönder (vårt fel, står klart och tydligt att den skall tas ur när badet inte används), locket byttes efter 4 år, sprack i vinylen. Nytt köptes på KUBEN för ca 7000:-, stora motorn läckte vid motoraxeln, bytte själv kostade mig 1000:- (gick på hemförsäkringen). Badet kostade oss nytt 29.900:-.Du får själv avgöra vad det är värt 100.000 och förhoppningsvis inga problem eller ett billigare bad där du kommer för eller senare att få byta något. För oss var det ett enkelt val.Mvh Nisse