Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Jag har pool-solfångare och det är helt fantastiskt...när det är sol. Jag köpte i år det enda som fungerar VP på 5kw, har tyvärr köpt den på helt fel ställe, lång leverans, problem med slutsummor, obefintlig instruktionshjälp, numera troligen flödesvakten sönder(möjligen mitt eget fel).2 dagar hade vi 28, 29 grader vilket var tanken att vi skulle ha hela sommaren... ibland ska man inte leta efter billigaste!? fru och barn är lite på jakt efter mig just nu... och företaget ringer inte tillbaka och ingen kan svara...dom vill inte ha med en att göra...nöjd kund, inte ännu!!!
Dygnsmedeltemperatur i luften har varit 14-16 grader i över en vecka nu. Natten till igår var temperaturen nere på 6,9 grader. Solen har mestadels lyst med sin frånvaro. Värmepumpen håller vår vattentemparatur på behagliga 31 grader trots den låga lufttemperaturen och bristen på sol. Mitt råd är glöm solfångare och lägg de pengarna på något nyttigare.