Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Visst är det så, men det är ju inte så lätt att veta när man köper paketet. Det första man gör är ju inte att kolla efter reservdelar?
Vi som konsumenter har liten eller ingen möjlighet att som kund få rätt mot företag så länge de inte bryter mot konsumentlagen. När det gäller att namnge ett företag som ur mitt perspektiv inte håller måttet skall ses som en upplysning och inget annat. Potentiella kunder får bilda sig en egen uppfattning. Jag tycker det är anmärkningsvärt att du väljer att censurera sånt på forumet. Är det personangrepp eller nättroll som skriver, självklart ska det tas bort. Men att censurera inlägg som är konkret och sakligt är fel, om du inte har egna intressen av företagen som gör reklam här förstås? Du verkar dessutom inte läst mitt inlägg ordentligt! Att xxx svarar att de skall beställa en ny och sen inte hör av sig kan ju knappast falla in under kunnig support. Säljer man en produkt för 120000 kr är väl det minsta man kan begära en rimlig support när anläggningen går sönder. Och varför skulle leveranstiden bli längre och produkten dyrare?