Click Here! Pool Spa billigt Mer info! Pooler av hög kvalité, korta leveranstider! Kvalitet! PrisvÀrda pooler!
Öppnar din e-postklient
Poolsidan HĂ€ssleholm

Författare Ämne: Schacktning av Folkpools Roman Classic 300  (lĂ€st 444 gĂ„nger)

0 medlemmar och 1 gÀst tittar pÄ detta Àmne.

Utloggad loman449

Schacktning av Folkpools Roman Classic 300
« skrivet: april 27, 2017, 08:18:35:35 »
Vi börjar schakta idag för vÄr Folkpool Classic 4x8m och till den har vi köpt en Roman Classic 300 trappa.
Hur mycket mer ska man schackta för den trappan? 

Utloggad j-t

SV: Schacktning av Folkpools Roman Classic 300
« Svar #1 skrivet: april 27, 2017, 10:26:59:59 »
Vi börjar schakta idag för vÄr Folkpool Classic 4x8m och till den har vi köpt en Roman Classic 300 trappa.
Hur mycket mer ska man schackta för den trappan?

Jag har en rak trappa och fick grÀva 2 meter till pÄ kortsidan för denna, man kan sÀkert komma undan med mindre men du ska kunna arbeta runt den nÀr du stöttar upp trappstegen med.
Jag hade nÄgra extra 200mm gjutrör som jag fyllde med den extra betongen som fanns i bilen efter att vÀggarna var klara, dessa kapade jag sen i rÀtt dimensioner och anvÀnde för att stötta upp trappstegen tillsammans med lecablock.

Utloggad loman449

SV: Schacktning av Folkpools Roman Classic 300
« Svar #2 skrivet: april 27, 2017, 10:59:16:16 »
Tackar

Svenska kvalitetspooler som hÄller vad de lovar! 50 Är av innovation och norrlÀndsk kvalitet!

Pooler och SPA-bad med montering i toppkvalitet!
Logger 2020 datalogger
Annons för Pooltorget
Annons frÄn Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service pÄ hög nivÄ!
Ring 070-6798263!
Full Inverter!
Pooler, spa bad!
Pooler, spa bad och mycket mer!
Click Here! Pool Spa billigt Mer info! Pooler av hög kvalité, korta leveranstider! Kvalitet! PrisvÀrda pooler!
Öppnar din e-postklient
Poolsidan HĂ€ssleholm

Use CS Theme