Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hej. Slangarna tillverkas i Småland. Jag använder dom när jag lagar Spabad också. Ge mig bara en adress till ett testföretag som du vill göra ett test på så kan jag stå för frakten. Biofilm byggs upp i slangarna där vattnet står still större delen av tiden. Har du dålig vattenkvalitet så kommer det som ett brev på posten. Tro mig, jag har sett Kina bad med egna styrsystem där dom inte ens har den automatiska starten var 12'e timma. Då kam det stå som konfetti ur jetsen med biofilm. Googla gärna biofilm och prata med din kompis så får du se. Har inte sagt att alla Kina bad är skit, men du får vad du betalar för. Jag har flertalet ggr kommit ut till Kina bad där tätningarna på alla jets ( i princip ) har börjat läcka efter några år. Dom pumparna som tillverkas i Kina håller inte lika länge. Bra för mig visserligen för då får jag sälja och byta till nya. För mig som reparatör så är kinabaden guld. Dom skapar massa jobb. Men du sa att du ville köpa ett bra bad. Skall vi dra synonymer till elektronikbranschen så vet väl alla att där förekommer mycket skit! Tänk på goldstar dom var tvungna att byta namn tillLG när dom prånglat iväg tillräckligt mycket skit för att kunna tillverka kvalitet. Jag har varit i flertalet spafabriker i Kina. Alla av dom hade en spännande mentalitet. Vi sparkar en varje vecka, den som har sämst kvalitet kastar vi ut. Fråga facket om det förekommer i svenska fabriker!Men jag säger såhär. Vill du chansa köp ett Kina bad! Spara mitt id så du kan ringa mig när du vill laga det sedan. /J