Click Here! Pool Spa billigt Mer info! Pooler av hög kvalité, korta leveranstider! Kvalitet! PrisvÀrda pooler!
Öppnar din e-postklient
Poolsidan HĂ€ssleholm

Författare Ämne: Teknikrum  (lĂ€st 545 gĂ„nger)

0 medlemmar och 1 gÀst tittar pÄ detta Àmne.

Utloggad Matthias

Teknikrum
« skrivet: juni 26, 2016, 17:59:48:48 »
Hej,
Efter Är av drömmande har vi nu Àntligen blivit med folkpool (precis rest stommen).
Hade planer pÄ att ha teknikutrymmet i garaget, men har enorma problem med bygglovet till garaget.
Jag minns att jag sett nÄn som grÀvde ner en stor plastbehÄllare, typ 1,5-2 kubikare....?
NÄn som vet vart man kan köpa dom.?

Mvh Matthias

Utloggad TommyC

SV: Teknikrum
« Svar #1 skrivet: juni 26, 2016, 19:57:52:52 »
Det Àr ingen kul lösning att stÄ pÄ knÀ eller ligga pÄ magen sÄ fort det ska mekas med nÄgot. Kan du inte fÄ till det med prylarna i en bod ovan mark istÀllet. StÄhöjd och gott om utrymme uppskattas stort. MÄnga Ängrar att dom byggt för smÄ teknikrum.
Platsbyggd plastpool 31 kubikmeter med inbyggd trappa och botten i tre olika nivÄer. 720 W cirkulationspump. G&J 9,2 kW vÀrmepump stÀlld pÄ 31 grader. LÄgt pooltak Atlanta med skjutlucka och uppfÀllbar gavel. Klorerar med veckoklorpuckar.

Utloggad kg21

SV: Teknikrum
« Svar #2 skrivet: juni 26, 2016, 23:55:49:49 »
Folkpool bla. En del sÀljer fÀrdigmonterade (med rör och allt) lÄdor med. Men det blir trÄngt och obekvÀmt. TÀnk pÄ drÀnering med ifall det börjar lÀcka..
« Senast Ă€ndrad: juni 28, 2016, 20:18:25:25 av kg21 »
4*8 med fyrstegs gaveltrappa, TjÀlldens block
Pump: Victoria Plus 0,78 KW
VĂ€rmepump: Astral AC10P
DrÀnpump: TWIN 140000 Premium 250 l/min 950 W
Belysning: 2 st Astral belysning 300 W
Pooltak: Deli B Plus
TrÀdÀck 32*145
ByggtrÄd: http://www.poolforum.se/forum/index.php?topic=10347.0

Svenska kvalitetspooler som hïżœller vad de lovar! 50 Ă„r av innovation och norrlĂ€ndsk kvalitet!

Pooler och SPA-bad med montering i toppkvalitet!
Logger 2020 datalogger
Annons för Pooltorget
Annons frÄn Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service pÄ hög nivÄ!
Ring 070-6798263!
Full Inverter!
Pooler, spa bad!
Pooler, spa bad och mycket mer!
Click Here! Pool Spa billigt Mer info! Pooler av hög kvalité, korta leveranstider! Kvalitet! PrisvÀrda pooler!
Öppnar din e-postklient
Poolsidan HĂ€ssleholm

Use CS Theme