Click Here! Pool Spa billigt Mer info! Pooler av hög kvalité, korta leveranstider! Kvalitet! PrisvÀrda pooler!
Öppnar din e-postklient
Poolsidan HĂ€ssleholm

Författare Ämne: Regla upp runt poolen  (lĂ€st 604 gĂ„nger)

0 medlemmar och 1 gÀst tittar pÄ detta Àmne.

Utloggad rille427

Regla upp runt poolen
« skrivet: maj 11, 2016, 21:13:17:17 »
Hej och tack för inslÀppet!
Vi Àr nya pool Àgare, eller det Àr en bit kvar men poolen Àr hemma.
Det Ă€r en pool frĂ„n poolstore,  flexipool galv,  som vi har grĂ€vt ett hĂ„l för. Nu till min frĂ„ga,  vi ska regla upp runt poolen,  ska jag Ă„terfylla först och sen gjuta plintar eller ska jag stĂ€lla plintarna lĂ€ngst ner och sen stĂ€lla stolpar i dom som jag sen fĂ€ster bĂ€rlinorna i? Jag ska Ă„ter fylla med singel runt poolen. VĂ„ran mark Ă€r morĂ€n mark och stenhĂ„rd.
Kom gÀrna med förslag och tips.
Mvh Rickard

Utloggad swanthe

SV: Regla upp runt poolen
« Svar #1 skrivet: maj 13, 2016, 11:24:48:48 »
Jag har sett bilder hÀr pÄ forumet dÀr byggaren hade gjutit egna stolpar upp frÄn bottenplattan (ocksÄ i betong), det blir ju vÀldigt stadigt redan frÄn början.
Jag lade reglarna nÀrmast poolen pÄ betongplattor och satte plintar för resten. Betongplattor anvÀnda jag mest för att jag inte hade plats för bÄde bÀrlinor och reglar nÀrmast poolen dÀr jag ville ha ordentligt marktryck mot poolsargen.
4x8m med plÄtstomme frÄn Svenska poolfabriken, Minimaster med klor och pH-reglering (kolsyra).
Tidigare: 4x8m med polyetenstomme frÄn Poolkungen, romersk trappa, stensarg, Zodiac Tri18Ph saltklorinator med pH-reglering, vattenjet, klasik C excellence pooltak, Vortex3 poolrobot

Svenska kvalitetspooler som hïżœller vad de lovar! 50 Ă„r av innovation och norrlĂ€ndsk kvalitet!

Pooler och SPA-bad med montering i toppkvalitet!
Logger 2020 datalogger
Annons för Pooltorget
Annons frÄn Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service pÄ hög nivÄ!
Ring 070-6798263!
Full Inverter!
Pooler, spa bad!
Pooler, spa bad och mycket mer!
Click Here! Pool Spa billigt Mer info! Pooler av hög kvalité, korta leveranstider! Kvalitet! PrisvÀrda pooler!
Öppnar din e-postklient
Poolsidan HĂ€ssleholm

Use CS Theme