Pool Spa billigt Mer info! Pooler av hg kvalit, korta leveranstider! Kvalitet! Prisvrda pooler!
ppnar din e-postklient
Poolsidan Hssleholm

Frfattare mne: Dammsuga pool  (lst 593 gnger)

0 medlemmar och 1 gst tittar p detta mne.

Utloggad AlexNero

Dammsuga pool
« skrivet: maj 09, 2016, 17:28:02:02 »
Har ett rektangulrt filter i rostfritt i breddavloppet och nr jag ska dammsuga mste jag ta bort detta fr att
fsta poolslangen ner i hlet vilket gr att allt skrp ker ner till poolpumpens filter.. Finns det ngon rektangulr adapter som gr att man kan lta frsta skimmer filtret vara kvar nr man dammsuger?

Utloggad fredsan

SV: Dammsuga pool
« Svar #1 skrivet: maj 10, 2016, 07:02:32:32 »
Har inget svar p din frga men jag blir lite nyfiken p varfr du r orolig fr att skrp ska hamna i poolpumpens filter. Nr du stoppar ner dammsugarslangen i skimmern s finns det vl ingen plats fr skrp att komma vidare till pumpen?

Utloggad TommyC

SV: Dammsuga pool
« Svar #2 skrivet: maj 10, 2016, 21:13:01:01 »
Den vanliga runda filterkorgen i skimmerns utlopp fngar allt grvre skrp som annars hamnar i grovfiltret till cirkulationspumpen. Filtret nrmast fre pumpen r jobbigare att rensa, speciellt om pumpen befinner sig lngt under poolens vattenyta. Vet du fabrikat p breddavloppet s borde det vara enkelt att hitta svar p frgan.
Platsbyggd plastpool 31 kubikmeter med inbyggd trappa och botten i tre olika niver. 720 W cirkulationspump. G&J 9,2 kW vrmepump stlld p 31 grader. Lgt pooltak Atlanta med skjutlucka och uppfllbar gavel. Klorerar med veckoklorpuckar.

Svenska kvalitetspooler som h�ller vad de lovar! 50 år av innovation och norrländsk kvalitet!

Annons fr Pooltorget
Annons frn Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service p hg niv!
Ring 070-6798263!
Full Inverter!
Pooler, spa bad!
Pooler, spa bad och mycket mer!

* Online nu!