Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Solfångare kommer oxo till nästa säsong, Det får plats två primastar-fångare, hoppas lutningen inte är för liten, bara 15 grader Jag har byggt allting i lösvirke, staketet var nog det enklaste man kan tänka sig. Jag ville ha bra sikt från poolen men samtidigt insynsskyddat ifrån gatan.Infälld 45x45 i stolparna, som staketbräda använde jag 20x95 trall Till överliggare använde jag en ganska kraftig regel, 145x45/Gert
Gärna mera närbilder på staketet tack!Jag måste renovera mitt...Är stolparna 95*95?Vad har du för mellanrum, mellan staketbrädorna ? 2cm ?Varför valde du att inte gå upp med brädorna mot överliggaren ?Mvh///Kjelle
Citat från: imtkjlu skrivet augusti 04, 2006, 10:26:17:17 Gärna mera närbilder på staketet tack!Jag måste renovera mitt...Är stolparna 95*95?Vad har du för mellanrum, mellan staketbrädorna ? 2cm ?Varför valde du att inte gå upp med brädorna mot överliggaren ?Mvh///KjelleHej Kjelle,Inga bilder från din pool? Man blir ju nyfiken när man ser den lilla bilden ser riktigt fint ut! Mvh Niklas