Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Spara plats? Börja med att ta bort klorautomaten. Själv har jag demonterat och tagit bort min egen klorautomat. Bara i strul för min del. Mycket enklare att klippa bort hörnen på plastposen på puck, och slippa en sådan i breddavloppet en gång i veckan.
Nu har jag bara haft min klorautomat en säsong, jag tyckte att den fungerade bra. Jag är nöjd att kunna slänga i 10 klorpuckar på en gång och få hyfsat stabil nivå på klor. Det hade jag inte när jag la pucken i breddavloppet, det blev alldeles för högt först för mig. Försökte åtgärda det med en burk som jag la pucken i, men jag tycker att det är väldigt skönt att slippa ha saker där förutom silen. Vi får väl se vad jag tycker efter ett par säsonger.
Vilket märke\model har du? Möjligt man ska revurdera, och försöka med ett annat märke än den jag testade.
nu har ja sniffat lim å tänkt ...fått till bypass, men funkar inte utan vp´n , testar nog så annars tar jag emot tips tacksamt