Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hej,Jag är också ute efter ett utespa. Egentligen är jag inte ute efter spafunktionen så mycket utan vill ha ett tyst och energisnålt bad som är extremt lättskött dvs. Automatisk klorhantering, botten minimalt med behov av vattenbyten.Har kollat lite på hydropool och deras self cleaning bad, men även på folk pool, och poolkungen. Det är verkligen en djungel av tillverkare och alla säger att de är bästa med superpatent hit och dit men svårt att jämföra.Vad rekommenderar ni? Hur får man en opartisk jämförelse och tips vad som passar mig bäst?har en budget på 100000 (hydropool har en kampanj på 20% på deras 675 serie som är utgående. Dvs 95000, är det vettigt?Tacksam för tips - råd och rön undersökning vore ju bra
Lite större budget har jag, dessutom vill vi ha spafunktionen ändå. Lite tveksam till viskan som relativt nystartat bolag.? De bör fortfarande utveckla sina koncept och saknar kanske diverse patent som de andra drakarna forskat fram under 20-30 år?Det är lite det jag är ute efter, en rejäl jämförelse mellan olika tillverkare och modeller.svårt att få tag på.