Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hej, jag har lite funderingar på att investera i en pool och hittade på blocket en prisvärd glasfiberpool för ca 40000 som jag tycker var prisvärt. Har även pratat med dom och det verkar bra men jag undrar lite om det är någon annan som har använt sig/handlat av pool&mark i linköping. hemskt tacksam för svar!Med vänlig hälsning, niklas
Hej Niklas,Alex på Pool&Mark har installerat våra PP Pooler i området. Glasfiberpooler från Polen skulle vi inte rekommendera (sök bara i denna forum), medan PP Pooler som också levereras som en hel balja håller betydligt längre och dessutom tillverkas i Malmö.
I alla fall då en "jävig" part är med i diskussionen bör man vara lite vaksam och källkritisk.Vissa leverantörer har vanan att kommentera sina produkter i goda ordalag och andra i lite sämre....Sen har ju "vissa" firmor haft problem med sin leverantör eller om det var tvärt om, vi utomstående ser ju inte hela myntet. Du bör googla lite på Pool & Mark och framförallt deras leverantör./Peter
Det är det man är ute efter på ett forum men d verkar riktigt svårt på det här forumet. Lite korrupt!