Stötta forumet!, köp Poolsvampar, perfekta för att rengöra vattenlinjen i poolen, och mycket mer.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Så varför försöker dom sälja dom som amerikanska ?
ok ,vart har du fått det bekräftat?Själv har jag mailat fabriken i kina , http://www.sunspa.cn/SPA2100-1CL.htm ,och fick svaret att dom gör hela spa badet där och denform är deras kund.Har även mailat och ringt denform ,dom var väldigt flyktiga i sina svar,innan jag nämde fabriken i kina och länkade till dom EXAKTA bilderna dom har på bla bauhaus hemsida fr kina fabikantens hemsida så sa dom att dom större baden görs i danmark ,när jag mailat över bilder/länkar så slutade dom att svara.Så jag är nyfiken på att reda ut detta , just nu är det alltså detta enligt er som skrivit i tråden:1. Delarna görs i USA2. Delarna skickas till kina och "delvis" sätts ihop där.3. Det inte fullt ihopbyggda spabadet skickas till danmark och färdigställs4. det kommer till kunden som köpt tex via bauhaus ?Låter väldigt krångligt och dyrt att skicka och packa om baden hela tiden , eller är det bara jag som tycker det?Varför inte erkänna att det är kina bad?Förstår inte problemet , googla på dom större tillverkarna så får ni upp länkar till fabriker mm i tex usa.Bättre att göra som RUSTA som erkänner att det är kina bad och tar betalt därefter.Jag har meckat denform bad ,även kollat på dom på bauhaus varuhusen ,det är kina komponenter ,Lx pumpar mm i dom.Så varför försöker dom sälja dom som amerikanska ?
Så jag är nyfiken på att reda ut detta , just nu är det alltså detta enligt er som skrivit i tråden:1. Delarna görs i USA2. Delarna skickas till kina och "delvis" sätts ihop där.3. Det inte fullt ihopbyggda spabadet skickas till danmark och färdigställs4. det kommer till kunden som köpt tex via bauhaus ?
Fortfarande ingen bekräftelse på att denform tillverkar baden i danmark.Jag har som sagt meckat sådana bad,och dom är inte välbyggda och pumpar av tvivelaktig kvalite.Mem vet man inte bättre så kan man köpa billiga bad och tycka dom är bra.Folk köper ju dacia bilar och är nöjda med dom.....
Så du vet bättre? Kör du Amerikanska kvalitetsbilar också?