Klicka för pris Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Polltak Superb Folkpool  (läst 3870 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Octavia

Polltak Superb Folkpool
« skrivet: januari 19, 2010, 13:42:27:27 »
Hej

Har funderingar på att invester i ett pooltak till våren nu efter 2 års poolbadande.
Någon som har erfarenhet eller har Folkpools Pooltak Superb 5x10 m??

Poolgiganten

Utloggad Poolstart.se

SV: Polltak Superb Folkpool
« Svar #1 skrivet: januari 25, 2010, 13:03:37:37 »
Hej,

Folkpools Superb är egentligen den populära Idealcover Klasik-modellen med kanalplast (går att få med klarglas också).

Med vänlig hälsning

Mark

Utloggad rsjowa

SV: Polltak Superb Folkpool
« Svar #2 skrivet: januari 26, 2010, 22:55:10:10 »
Kan intyga att Mark har rätt.

Jag monterade ett 5 * 10 tak (Klasik C) i höstas. Fookpool-grabbarna som monterade min pool kunde intyga att det var exakt samma tak, MEN att det tak jag köpt från Idealcover var mer ihopmonterat än det som foolkpool säljer ( = det krävs mer arbete med montering när man köper samma tak från folkpool).

+ den lilla detaljen att det kostar MYCKET med från folkpool (jag har skrivit exakt siffra på annat håll här... )

Men, tak ja, det ångrar jag inte alls trots att jag bara badat på hösten.... väntar ivrigt på vår....
--- Folkpool Classic 4 * 8, roman end trappa, stensarg, mosaik liner quadra blå long protect, jet-stream, extra belysning, VP CompHeat 90, saltgenerator,
Klasik C pooltak. 30 grader maj - okt. ---

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag