Klicka för pris Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Folkpools Pool Safe Plus, med utväxling  (läst 6471 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Kalmar

Folkpools Pool Safe Plus, med utväxling
« skrivet: september 05, 2009, 19:36:30:30 »
Hej. Är mitt uppe i poolbyggnationen! Är intresserad av Folkpools Pool Safe Plus, med utväxling. Är det någon som har någon erfarenhet av det? Fixar man att dra ut/rulla in det enkelt själv?
Kalmar

Poolgiganten

Utloggad rsjowa

SV: Folkpools Pool Safe Plus, med utväxling
« Svar #1 skrivet: september 05, 2009, 20:45:41:41 »
Och du har funderat färdigt kring pooltak? Pool-safe-plus kostar för 4 * 8 meters pool 22 900 kr, sen behöver du några vinterplåtar ändå. För dubbla slanten får du ett hyggligt pooltak (idealcover tex) med många fördelar (ok jag vet, ... och enligt vissa en estetisk försämring av poolområdet). Men många här på forumet verkar rätt nöjda med sina pooltak-investeringar.  8)
--- Folkpool Classic 4 * 8, roman end trappa, stensarg, mosaik liner quadra blå long protect, jet-stream, extra belysning, VP CompHeat 90, saltgenerator,
Klasik C pooltak. 30 grader maj - okt. ---

Utloggad Kalmar

SV: Folkpools Pool Safe Plus, med utväxling
« Svar #2 skrivet: september 05, 2009, 20:51:06:06 »
Nja, vet inte riktigt. Vi har nog snarare funderat på ett automatiserat poolskydd från Eco-pool, 34 00:-

Utloggad castcast

SV: Folkpools Pool Safe Plus, med utväxling
« Svar #3 skrivet: september 08, 2009, 13:26:06:06 »
En varning för Folkpools Pool Safe Plus. Kvaliten är usel. Min vev gick sönder andra säsongen och kanterna på presseningen har gått upp ca 10 cm där man för in presseningen i själva skenan. Dessutom har folkpool ett extremt kundförakt när det gäller reklamationer. Jag blev hånad och förlöjligad av reklamationsansvarige på folkpool (kommer inte ihåg hans namn) när jag ringde till dom ang. poolveven. Har ALDRIG blivit så dåligt bemött. Till slut skickade jag in veven till min återförsäljare i april och har fortfarande inte fått tillbaka den. Det är JOBBIGT att dra av och på presseningen utan vev!

Köp av någon annan istället. Det finns en del att välja mellan!

Utloggad Trulspool

  • Kan lite mer
  • ***
  • Stad/land: Helsingborg/Sverige
  • Antal inlägg: 26
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
    • Visa profil
SV: Folkpools Pool Safe Plus, med utväxling
« Svar #4 skrivet: oktober 20, 2009, 23:56:53:53 »
Hej

Jag har bara haft pool i 2 säsonger, men min Poolsafe (std modellen) är busenkel att både dra ut och veva in. Min pool är 3*6 så det kanske är tyngre med till en större pool, men då måste den nog vara bra mycket större.

Om du inte får bra råd hos din Folkpool ÅF så prata med Folkpool i Helsingborg. Dom är helt outstanding när det gäller kundservice, bra bemötande, bra råd etc.
Folkpool Classic 3x6

Utloggad Valle

SV: Folkpools Pool Safe Plus, med utväxling
« Svar #5 skrivet: oktober 25, 2009, 00:02:59:59 »
Tjena Kalmar
Jag har ett poolskydd från ecopool och det funkar perfekt men det är lite mecano alltså man behöver vara lite tekniskt intresserad för att få ihop alla delar. men dom har en grym suport.
Lecamurad 4x8m pool med solvärme och VP

Utloggad pera56

  • Är klar!
  • Kan lite mer
  • ***
  • Stad/land: Mariefred
  • Antal inlägg: 29
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
  • www.thewarmers.se/pool.html
    • Visa profil
    • Min hemsida
SV: Folkpools Pool Safe Plus, med utväxling
« Svar #6 skrivet: oktober 25, 2009, 10:47:20:20 »
Det går att bygga det själv, kostnaden för mi var runt 6000 för
allt, kolla på www.thewarmers.se/rulle.html

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag