Klicka för pris Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: solfolie från jf, klippbar?  (läst 13830 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Jenson

SV: solfolie från jf, klippbar?
« Svar #10 skrivet: juni 01, 2011, 13:30:52:52 »
Hej alla!

Vi ska köpa solfolie till vår intex-pool tänkte vi och klurar nu lite på vart vi ska köpa den ifrån..funderade på rubins då dom låg bra till i pris men sen fick jag se att om vi köper från jf så kan vi få två täcken till samma pris som ett hos rubins...men isf kommer den i fel mått, går det att klippa till den själv?? Och är det värt att ha ett extra liggande tro?Hur länge håller dom?


Tjena
hur stor är poolen i diametern?

305 cm
Ok, jag har en solfolie som är 1 säsong gammal, ca: 6.5 X 3,5 m
hunden råkade riva sönder den ca: 2 meter in från långsidan i övrigt se den hel ut.
Bor själv i nordöstra skåne.
Jenson
jf storpool 6.1x3.6 Altan på 120m2

Poolgiganten

Utloggad thesmurfen

SV: solfolie från jf, klippbar?
« Svar #11 skrivet: juni 01, 2011, 15:39:03:03 »
Tackar för erbjudandet och hade jag sett det innan jag åkte o handlade så hade jag kanske slått till..Men nu blev det en tokbillig variant som jag hittade på en leksaksaffär...Forskade lite i det igår bland vänner o bekanta och dom hade köpt ett liknande och var väldigt nöjda...så vi provar med det!
Poolmans palmyra 3,66 med värmepump G&J 3.5kW. Färdigställd maj 2012 http://www.poolforum.se/forum/index.php?topic=7586.0

Utloggad mattej

SV: solfolie från jf, klippbar?
« Svar #12 skrivet: juni 06, 2011, 19:41:22:22 »
Tackar för erbjudandet och hade jag sett det innan jag åkte o handlade så hade jag kanske slått till..Men nu blev det en tokbillig variant som jag hittade på en leksaksaffär...Forskade lite i det igår bland vänner o bekanta och dom hade köpt ett liknande och var väldigt nöjda...så vi provar med det!

Behöver solfolie till vår 3,66m rörpool. Vilken leksaksaffär hittade du ditt i?

Var hittar man annars solfolie billigast? Intex har ett som passar till 3,66m rörpoolar. Någon som testat det?
« Senast ändrad: juni 06, 2011, 19:53:02:02 av mattej »

Utloggad thesmurfen

SV: solfolie från jf, klippbar?
« Svar #13 skrivet: juni 06, 2011, 20:47:48:48 »
Jag köpte det på BR-leksaker...och det funkar ypperligt...poolen tappar ca 2grader under nätterna vilket inte är nånting jämfört med förrut..så det var ett lagom inköp till denna billiga pool
Poolmans palmyra 3,66 med värmepump G&J 3.5kW. Färdigställd maj 2012 http://www.poolforum.se/forum/index.php?topic=7586.0

Utloggad Mizzi

  • Expert
  • *****
  • Antal inlägg: 288
  • Total likes: 0
  • Storpool 4,5x7,6 från JF Fritid
    • Visa profil
I Augusti 2010 började vi bygga en Storpool (4,5 x 7,6 x 1,32) från JF-Fritid i Kottebo. Ett bygge som fortfarande pågår år 2012... då vi förhoppningsvis ska bli färdiga! :)

Här kan du läsa om hela bygget: http://www.poolforum.se/forum/index.php?topic=5892.0


  


Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag