VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Nu är mitt bygge igång!  (läst 16125 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad evets32

Nu är mitt bygge igång!
« skrivet: juni 15, 2007, 10:15:03:03 »
Nu har jag äntligen börjat med mitt bygge! Skulle vara mycket tacksam om någon talade om för mig hur jag lägger upp bilder så att jag kan visa hur det går för mig. Är också mycket tacksam för råd och tips och råd under byggtiden. Bygget blir en oval pool från rubinpool (7*3,5*1,5) med tralldäck runt om. Totalt sett 140 kvadrat. Uppvärmningen kommer till att börja med ske med solpaneler men senare kompletteras detta eventuellt med en vp. Vill också passa på att göra lite reklam för Rubinpool (eller rättare sagt Micke) för den fantastiska servicen och suporten. 

Poolgiganten

Utloggad utopiazz

SV: Nu är mitt bygge igång!
« Svar #1 skrivet: juni 15, 2007, 10:29:14:14 »
När du svarar på ett ämne klickar du på "Flera alternativ". Då kan du bifoga bilden. Har du flera bilder klickar du på "Fler bilagor".

/Johan


Utloggad Fia

SV: Nu är mitt bygge igång!
« Svar #2 skrivet: juni 15, 2007, 10:51:07:07 »
Om du vill skriva mellan varje kort så kan du göra så här.

http://www.poolforum.se/forum/index.php?topic=218.0
Det finns en pool för alla trädgårdar och plånböcker, det gäller bara att hitta rätt.



Utloggad Bidda

  • Vannmann med prosjekt sjukan ;-)
  • Dignitär
  • ******
  • Stad/land: Hønefoss, Norge
  • Antal inlägg: 1351
  • Total likes: 2
  • Kön: Man
  • Den som har flest prylar när en dør -VINNER!
    • Visa profil
    • Familiens hjemmeside
SV: Nu är mitt bygge igång!
« Svar #5 skrivet: juni 15, 2007, 22:46:58:58 »
 O0...godt igang blir spennende å følge med og en utrolig stor trall 140 m2 blir  <antman>

Utloggad evets32

SV: Nu är mitt bygge igång!
« Svar #6 skrivet: juni 16, 2007, 23:07:55:55 »
Nu har man kört in 5 ton singel med skottkärra....... Man upptäcker nya muskler!!! Men men vädret har varit fantastiskt och det gör ju det hela lättare. Har alltså fått ner all singel över dräneringslangarna,paddat litegrann lagt en markduk och kört in ca 2 ton stenmjöl som jag ha paddat väldigt mycket. Kom precis in efter att ha lagt ner ett nytt 5 cm lager med stenmjöl, varslat om regn inatt så det blir bra, Bara att gå ut i morron och starta upp paddan!!!

Utloggad Fia

SV: Nu är mitt bygge igång!
« Svar #7 skrivet: juni 16, 2007, 23:15:36:36 »
Det var bra jobbat!! O0 Du kommer att sova gott inatt efter att ha fraktat alla dessa ton. ;D
Det finns en pool för alla trädgårdar och plånböcker, det gäller bara att hitta rätt.


Utloggad evets32

« Senast ändrad: augusti 08, 2014, 19:41:54:54 av Rickard »

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan