hehe bara att inse att Poolianus nog inte är så långt bort från primastar han uppger sig att var.
Kan garantera POOLIANUS att jag kommer att klara mitt framtida pool innehav alldeles klockrent då jag inte kommer att handla med primastarpool något mera pga deras taskiga sätt att hantera kunder. Så du kan väl hälsa dom det

Har själv en egen 3,60x1,22 pool från primastar och på min liner har jag inga "flärpar" och på den liner:n vi plockade ur också en primastar pool så fanns de inga flärpar.
Vi är dessutom egna företagare så vi vet ju vilket kundbemötande man bör ha även om man inte är överens.
Skönt att höra att det är flera som inte flärpar. ser ju som sagt förjävligt ut. Jo självklart går det trimma ner den till det minsta. Så det är ju därför jag vill varna alla som skall köpa från dom att man får vara beredd att "trimma lite" för att få ett snyggt resultat.
Som sagt får vi nog leva med den lilla flärpen som är kvar efter trimningen. Dom gjorde ju klart att deras liners ser ut så NU. Bara hoppas den håller bra budget kvalité så den håller några år till de blir pool byte. För det kommer nog bli svårt att hävda något på den 25 åriga garantin som det är på den.